[Gelistirici] simplejson ve FormEncode isim değişikliği

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
8 Mar 2009 Paz 01:20:18 EET

Merhaba;

Saturday 07 March 2009 tarihinde, Serdar Dalgıç şunları yazmıştı:

Evet, ve düzeltemiyorum, Farm kapalı, benim internet bağlantım ölümcül :-(

> işte ben de diyorum ki FormEncode'un sadece test deposundaki
> pisi-index.xml'de obsolote işaretlenmesi lazım, 2008 deposunda değil.

İki depo aynı distribution.xml'i kullanıyor. Bunun için çözüm önerilerim var
ama hepsini başka sorunları var - şimdilik elle yapılıyor böyle şeyler.

Hafta başında toparlayıp yazacağım listeye.

> hangi güvenlik güncellemeleri? güvenlik güncellemeleri ile
> distribution.xml'in index dosyasına girmesi arasındaki ilişki nedir?

Bir güvenlik güncellemesi stable depoya girerken o anki distribution.xml ile
index oluşuyor - ilişki bu.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]