[Gelistirici] simplejson ve FormEncode isim değişikliği

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
7 Mar 2009 Cmt 23:09:17 EET

Serdar Dalgıç wrote:

> işte ben de diyorum ki FormEncode'un sadece test deposundaki
> pisi-index.xml'de obsolote işaretlenmesi lazım, 2008 deposunda değil.

test ve kararlı depo rsync ile senkronize olduğundan birinde işaretlenmesi
bir sonraki rsync'de diğerine bu değişikliğin yansıyacağını gösteriyor gibi
bir durum vardı, Ekin daha biliyor, ben çok hakim değilim.

Örneğin 3-4 gün önceki güvenlik güncellemeleri esnasında giren 4-5 güncellemenin
yanında rsyncten dolayı index'e obsolete olarak girdi paketler.

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>