[Gelistirici] [Fwd: [Hata 8520] /dev dizini altında cdrom ve dvd bağları yok.]

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
7 Mar 2009 Cmt 18:58:27 EET

Sat, 07 Mar 2009 18:45:20 +0200, Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr> :

> Ne yapayım ben artık hata olduğunu kabul ettiğimiz raporlara bir
> paragraflık ingilizce özet yazacağım. Ayrıca girdiğim hataları da
> İngilizce gireceğim.
Bence bu sekilde kisisel cozumlere gitmek dogru degil. Beraber hareket
etmemiz beraber bir isi yapmamiz gerekiyor.

Sen sadece Ingilizce yazarsin, ben inadina Ingilizce yazilanlara yanit
yazmam; bu sekilde bir cozum uretmemiz mumkun degil. Iki gun sonra bir
baskasi gelir, baska sekilde yapar. Bu kadar temel konularin keyfimize
gore degismemesi gerekir.

Onceki mesajimda da dedigim oneriyi yineleyim, her iki dilde de yazalim.
Ugrasamayiz diyorsaniz, gonullu arayalim, bir dilden digerine ozet de
olsa ceviri yapan insanlar olsun.

                   Doruk