[Gelistirici] Bakıcısız java paketlerinin Durumları

Mete Alpaslan alpaslanmete at gmail.com
3 Mar 2009 Sal 19:20:37 EET

2009/3/3 Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr>

> Pardus camiasinin da Pardus'a ozel java uygulamalarinin
> destegini verecek bir gucu yok (olsa bile ne kadar anlamli tartisilir),
> olsaydi zaten kac yilda zibille java uygulamasi paketlenirdi simdiye.

Pardus şu anda bir sunucu dağıtımı olmadığından daha önce paketlediğim
Hudson ve Cruise Control gibi önemli paketleri review bile sokmuyorum haa
tabi geliştirici toplantısında bahsettiğim java virtual dep sorunu da ayrı
konu :)

> Sozun ozu, java uygulamalarinin ozune dokunmamaya katiliyorum.
> Ikili olduklari icin resmi depoda olmalari problemse, contrib'de
> barinsinlar ama en azindan duzgun olabilsinler ve duzenli
> guncellenebilsinler.

Eğer paketçisi ben herşeyiyle üstlenirim diyorsa tabi ki kalsın ama
konuştuğumuz depo ayrımlarından sonra olacaksa kesinlikle contrib
alınsınlar.

Java paketleri genelinde bu kurala dikkat edelim bundan sonra :)

Contrib deposunda da bakıcısız paketler çıktıktan sonra Java paketleri
konusunda temizliğe girişirim :P

Mete Alpaslan