[Gelistirici] 28 Şubat - Geliştirici Toplantısı Tutanağı

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
3 Mar 2009 Sal 10:34:15 EET

03 Mar 2009 Sal tarihinde, Murat Senel şunları yazmıştı:

> Bu karar verilirken, arlias olmasına karşı çıkanlar oldu mu merak
> ediyorum? Daha önce listede veya irc üzerinde konuşulurken alias'a
> karşı çıkmalar olmuştu. En azından ben hala karşıyım. E-posta
> adreslerinin "@pardus.org.tr" uzantılı ve "alias" olmayan bir e-posta
> olmasını hep istemiştim.

Alias mı olsun yoksa POP3/IMAP mi verelim diye sorulduğunda farketmez ya da
alias sesleri yükseldi, kimse POP3/IMAP olsun demedi. İsteyene sunucu
üzerinde shell hesabı açmadan POP3/IMAP hesabı verilebilir. GMail'den daha
iyi bir hizmet olacağını sanmıyorum, vesselam.

> Alias olduktan sonra, bence hiç zahmete de
> gerek yok çünkü "alias" olduktan sonra, "pardus" ismi @ işaretinin
> sağında veya solunda bence hiç farketmez. murat.pardus at gmail.com veya
> alias olarak murat at pardus.org.tr birbiriyle tamamen aynı ve hiçbir
> şekilde benim "şekilci amaçlarıma" hizmet etmiyor.

isim at pardus.org.tr'nin alias olmasının ya da olmamasının şeklen ne farkı
var anlamadım. Her iki durumda da adres isim at pardus.org.tr olarak
görünecek, ya da benim farkında olmadığım bir şekil söz konusu.