[Gelistirici] 28 Şubat - Geliştirici Toplantısı Tutanağı

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
3 Mar 2009 Sal 08:13:59 EET

3 Mart 2009 Salı 01:17:46 tarihinde Murat Senel şunları yazmıştı:

> Bu karar verilirken, arlias olmasına karşı çıkanlar oldu mu merak
> ediyorum? Daha önce listede veya irc üzerinde konuşulurken alias'a
> karşı çıkmalar olmuştu. En azından ben hala karşıyım. E-posta
> adreslerinin "@pardus.org.tr" uzantılı ve "alias" olmayan bir e-posta
> olmasını hep istemiştim. Alias olduktan sonra, bence hiç zahmete de
> gerek yok çünkü "alias" olduktan sonra, "pardus" ismi @ işaretinin
> sağında veya solunda bence hiç farketmez. murat.pardus at gmail.com veya
> alias olarak murat at pardus.org.tr birbiriyle tamamen aynı ve hiçbir
> [...]

Özellikle ve üzerine basılarak soruldu ve yanlış anımsamıyorsam toplantıya
katılan TÜBİTAK UEKAE çalışanı olmayan geliştiricilerden hiçbiri karşı
çıkmadı.

E-posta uzantısının TÜBİTAK UEKAE çalışanı olan geliştiriciler *ve* diğer
personel için kullanılmakta olan pardus.org.tr olması zaten düşünülmedi.
Önerilerden biri ve genel kabul göreni developer.pardus.org.tr idi, benim
önerdiğim ve web için resmi Pardus geliştirici camiası alanadı olmasını da
önerdiğim developpardus.org ise kabul görmedi.

Usul açısından uygun görülürse "alınan kararlar" toplantıda bulunmayan
geliştiricilerin önerisi ile yeniden tartışmaya açılabilir ve yeni bir karar
varılabilir. Bu konuda Onur son sözü söylesin lütfen, toplantı yöneticisi
olarak...

ET

--
Erkan Tekman