[Gelistirici] 28 Şubat - Geliştirici Toplantısı Tutanağı

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
3 Mar 2009 Sal 01:33:26 EET

On Tuesday 03 March 2009 01:17:46 Murat Senel wrote:
> Selams,

> Bu karar verilirken, arlias olmasına karşı çıkanlar oldu mu merak
> ediyorum? Daha önce listede veya irc üzerinde konuşulurken alias'a
> karşı çıkmalar olmuştu. En azından ben hala karşıyım. E-posta
> adreslerinin "@pardus.org.tr" uzantılı ve "alias" olmayan bir e-posta
> olmasını hep istemiştim. Alias olduktan sonra, bence hiç zahmete de
> gerek yok çünkü "alias" olduktan sonra, "pardus" ismi @ işaretinin
> sağında veya solunda bence hiç farketmez. murat.pardus at gmail.com veya
> alias olarak murat at pardus.org.tr birbiriyle tamamen aynı ve hiçbir
> [...]

Pek çok olumlu gelişmeye sevinmiş olmanın yanında bu konuyu ben de merak etiim
doğrus. Neden "sadece alias" olarak düşünüldü? Bir de daha kısa bir adres
uzantısı olsa daha güzel olabilirdi sanki. Aklıma bir alternatif gelmiyor ama
mesela @pardus.org.tr olamamasının nedeni nedir ?
--
Mehmet Nur Olcay