[Gelistirici] [2008] error: /root/2008/programming/languages/R/pspec.xml

Ertuğrul Erata ertugrulerata at gmail.com
2 Mar 2009 Pzt 18:01:35 EET

02 Mart 2009 Pazartesi 15:09 tarihinde Gökçen Eraslan
<gokcen at pardus.org.tr>yazdı:

> yine
>
> libRmath kitaplığını derlediğin satıra -j1 eklersen düzelmesi lazım. Senin
> pisi.conf'unda jobs bölümü j1 sanırım o yüzden anlaşılmıyor.
>
> Bu arada, Fedora paketinde[1] sadece
>
> cd src/nmath/standalone; make
>
> demiş o kitaplığı derlemek için, biz neden soname veriyoruz? Bir de,
>
> make pdf
>
> komutunu da çalıştırmış. Detaylı bakmadım da, bizde olmayan yamalar da var,
> göz atabilirsin.
>
> [1]
>
> http://cvs.fedoraproject.org/viewvc/rpms/R/devel/R.spec?revision=1.53&view=markup

> [...]

teşekkürler.

bence info ve pdf yi oluşturup pakete dahil etmemin manası yok sistemlerde
zaten browser var ve html olarak help.start ile ulaşılıyor.

fedora paketi fecii bölmüş. bence fazla da bölmüş.
yamalara baktım bana bizi ilgilendiren bir yama var gibi gelmedi. gentoo
amcadan arakladıklarım var.

--
Ertuğrul Erata

Pardus Devel.