[Gelistirici] [2008] error: /root/2008/programming/languages/R/pspec.xml

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
2 Mar 2009 Pzt 15:09:03 EET

On Monday 02 March 2009 12:48:04 Ertuğrul Erata wrote:
> farmda hata veren bu program bendeki makinada derleniyor. bunun için test
> makinası kurdum system.base+devel ve üstüne stable dan derleme yaptım yine
> problem yok. anlamadım bir fikri olan olursa paylaşırsa sevinirim.

libRmath kitaplığını derlediğin satıra -j1 eklersen düzelmesi lazım. Senin
pisi.conf'unda jobs bölümü j1 sanırım o yüzden anlaşılmıyor.

Bu arada, Fedora paketinde[1] sadece

cd src/nmath/standalone; make

demiş o kitaplığı derlemek için, biz neden soname veriyoruz? Bir de,

make pdf

komutunu da çalıştırmış. Detaylı bakmadım da, bizde olmayan yamalar da var,
göz atabilirsin.

[1]
http://cvs.fedoraproject.org/viewvc/rpms/R/devel/R.spec?revision=1.53&view=markup

--