[Gelistirici] Icon tagı olmayan uygulamalar..

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
1 Mar 2009 Paz 21:11:06 EET

2009/3/1 Gökmen Görgen <gkmngrgn at gmail.com>

> Selam,
> Sadece app:gui olanlarda icon tagı olması gerekiyor diye biliyorum. Ben
> kendi üzerime aldığım paketleri güncellerken düzeltiyorum. Herkes kendi
> sorumlu olduğu paketleri düzeltse yeterli. Ayrıca translations.xml'e de
> dikkat etmek, güzelce summary ve description yazmak gerek diye düşünüyorum.

Nasıl düzeltileceği daha konuşulur elbet ama ben bilgi olması açısından
pardus/devel deposundaki app:gui işaretli paketlerden icon etiketi
taşımayanların listesini göndereyim buradan. Toplamda 385 arayüz
uygulamasından 221 tanesinde icon etiketi yok. 2009 öncesi birisi bu işi
üstlenip toptan yapsa daha çabuk ve kesin olarak çözülmüş olur sanırım. Kısa
zamanda başka pratik bir çözüm bulamazsak ben de üstlenebilirim bu işi.

Türker