[Gelistirici] Icon tagı olmayan uygulamalar..

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
1 Mar 2009 Paz 14:31:02 EET

2009/3/1 ertan <ert976 at gmail.com>

> Merhaba,
>
> Uygulamaların yaklaşık %70 inde icon tagı yok. Icon tagı olmayan
> uygulamalar
> topluca devel de düzeltilirse iyi olur. 2009 a da aynı problem aktarılmamış
> olur. Problem çözülürse paket yöneticisinde daha hoş bir görünüm olur.
>
> Selam,
Sadece app:gui olanlarda icon tagı olması gerekiyor diye biliyorum. Ben
kendi üzerime aldığım paketleri güncellerken düzeltiyorum. Herkes kendi
sorumlu olduğu paketleri düzeltse yeterli. Ayrıca translations.xml'e de
dikkat etmek, güzelce summary ve description yazmak gerek diye düşünüyorum.

--
Gökmen Görgen
http://www.gokmengorgen.net