[Gelistirici] qt ile ilgili sorunlar ?

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
26 Haz 2009 Cum 20:15:08 EEST

Ozan Çağlayan wrote:

> [...]

Şimdi elimizde bir havuz dolusu paket var. Bu havuz farm'a kurulu.
Farm'ı tekrar derlemeyi planlıyoruz. Mass rebuild'a başlıyoruz. Belirli
bir taban sistem tekrar derleniyor, kuruluyor.

Daha sonra sırayla paketler tekrar derlenmeye başlıyor. Ancak bu esnada,
sistemde mass rebuild öncesi Qt var mesela. Ve sistemde bir qt yüklü
olduğundan, qt bağımlılığı olan bir dizi paket bu Qt ile tekrar
derleniyor, atıyorum A kütüphanesi.

Daha sonra Qt bu sefer tüm o alt tabanla tekrar derleniyor, buna da Qt-B
diyelim.

Akabinde gelen bir yığın paket de Qt ile derlenmiş A ve Qt-B ile
derleniyorlar.

Çok fena brainstorm, ciddiye almayın.

Ayrıca,

İyi ve kötü libQtWebKit arasında 56 bayt fark var. xdelta ile yama
alınca 1.9MB'lık bir yama veriyor. Yamayı sisteme kopyalayıp, bozuk
kütüphaneye uygulayınca sorun ortadan kalkıyor.

Hakikaten aralarında ne fark var çok merak ediyorum..