[Gelistirici] qt ile ilgili sorunlar ?

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
26 Haz 2009 Cum 19:09:49 EEST

Mehmet Nur Olcay wrote:

> Sorunun farmda olduğu kesin gibi. Webkit-gtk'yı kendi makinemde derledim ve kurdum, liferea sorunsuz
> çalıştı. Contrib'deki son webkit-gtk ile yerelde derlediğim paket arasında bir delta oluşturup farkı
> göreyim dedim. Orjinal paket boyutu 2.9MB iken 2.4MB'lık bir delta oluştu. Deltadan çıkan tek dosya
> ise /usr/lib/libwebkit-1.0.so.2.6.1. ldd ile baktım, linklendikleri kitaplıklar tamamen aynı ama
> sha1sum değerleri farklı, ldd çıktıları ekte:
>
> Yerelde olup da farmda olmayan nedir, bilemedim...

Yerelde /etc/pisi/pisi.conf'undaki CFLAGS ve CXXFLAGS'lere

-ggdb -g3

yazarak ve eğer açmadıysan sanbox'ı da açarak derleyip deneyebilir misin?

Biz de aynı şekilde, mass rebuildden önceki Qt paketindeki
libQtWebKit.so.4.5.1'i sisteme kopyalayınca sorunların düzeldiğini
görüyoruz. ELF ikili dosyalarını analiz edip sorunu anlamamıza yardımcı
olabilecek araçlarla bir şeyler elde edebiliriz belki, bakalım..