[Gelistirici] Perl/Python paketleri

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
25 Haz 2009 Per 18:55:38 EEST

Serdar Dalgıç wrote:
> Bununla ilgili herhangi bir çalışma yapılacak mı? Yoksa direk contrib'deki
> paketleri pardus deposuna eklemeye başlayalım mı?
>
> Herhangi bir itiraz gelmediğine göre ve +1 yapanlar da olduğuna göre bu
> işlem gerçekleşecek diye varsayıyorum.
>
> Sorumlu bir kişi tarafından toplu bir taşıma olmayacaksa, paket sahipleri
> kendi paketlerini taşıyacaksa: direk contrib deposundan ilgili paketleri
> silip pardus deposuna katıyoruz değil mi?
>
> Teşekkürler.

- Halihazırda contrib/2009/stable'a girmiş olanlar release arttırılıp
öyle pardus/2009'a alınırlarsa, güncellemelerde sistemdeki paketin
contrib depodan yüklü kalmamasını zorlayabiliyoruz. Ayrıca ikili depoya
girince de Türker Obsolete yazıyor sanırım.

- Henüz contrib/2009/stable'a merge edilmemiş olanlarda bir sıkıntı
olmamalı. cp -r ile alıp, .svn dizinleri temizlenip, devel'e alıp,
bakımını yapıp, eksik bağımlılıklarını yapıp, kararlı depoya alabilir
paketçiler. contrib/2009/devel'den silmeyi unutmayın tabi sonra.

Ayrıca Burak'ın dediği gibi contrib içi bağımlılığı olanları burada
tekrar tartışmaya açalım.