[Gelistirici] Perl/Python paketleri

Serdar Dalgıç dalgic.srdr at gmail.com
25 Haz 2009 Per 16:52:52 EEST

2009/6/23 Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>

> Selam,
>
> Contrib 2009 deposundaki perl ve python paketlerinin ana depoya
> alınmasını öneriyorum. Etraflarına zararsız programlama eklentileri
> olmaları, sürüm içerisinde sık sık ihtiyaç duyulduğundan taşımak zorunda
> kalmamız ve çok sık güncelleme görmemeleri başlıca sebeplerden.
>
> Fikirlerinizi bekliyorum.

Bununla ilgili herhangi bir çalışma yapılacak mı? Yoksa direk contrib'deki
paketleri pardus deposuna eklemeye başlayalım mı?

Herhangi bir itiraz gelmediğine göre ve +1 yapanlar da olduğuna göre bu
işlem gerçekleşecek diye varsayıyorum.

Sorumlu bir kişi tarafından toplu bir taşıma olmayacaksa, paket sahipleri
kendi paketlerini taşıyacaksa: direk contrib deposundan ilgili paketleri
silip pardus deposuna katıyoruz değil mi?

Teşekkürler.

--
- Serdar Dalgic