[Gelistirici] Fwd: Re: [Pardus-kullanicilari] internete girme sorunu

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
25 Haz 2009 Per 14:14:38 EEST

İşbaran Akçayır yazmış :

> Hmm, ben aynıydı diye hatırlıyorum, zaten bu konuda da bir dönüş yapmış
> değildin ya da bu yüzden
> revert ettim demedin, ne dediğini de hatırlayamıyorum şimdi, belki de
> hiçbir
> şey demedin

Bahadır -tahminen uzatmamak için- sadece minör sürümde bu kadar değişiklik
yapmak istemediğim için revert ettim demiş, ben açıklama olması açısından
detaylandırayım :

2008.2 çıkmadan önceki gece UI'li hali tamam deyip CD'ye aldık, o CD ile
sistem kurup açtım ve son kullanınıcı açısından oldukça farklı bir hale
geldiğini düşündüm. Test sisteminin hemen yanında stable depo kullanan
makinem de vardı, Bahadır'la (başkaları da vardı ama kimler
hatırlamıyorum) oturup karşılaştırdık neler değişmiş diye. Sonunda da
teknik olarak geçmemiz ölümcül öncelikte değilse ben bu yeni arayüzün
sürüme girmesini doğru bulmuyorum dedim, Bahadır da teknik olarak zorunlu
değil, oldukça da değişmiş dedi, revert kararını aldık.

Böyleyken böyle.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i
miserable because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]