[Gelistirici] Fwd: Re: [Pardus-kullanicilari] internete girme sorunu

İşbaran Akçayır isbaran at gmail.com
25 Haz 2009 Per 09:26:42 EEST

2009/6/25 Bahadır Kandemir <bahadir at pardus.org.tr>

> 25 Haziran 2009 Perşembe günü (saat 08:53:24) İşbaran Akçayır şunları
> yazmıştı:
>
> Geçmişe dönüp revert öncesi ve sonrası arayüzlere bakabilirsin.

Üşendim, öyle diyorsan öyledir çok emin değilim ama basit değişikliklerdi,
simgelerin düğmelerin üstünde olması, düğmelerin flat olması gibi
vs ..  aynısına da benzetebilirdik öyle bir problem olduğunu bilseydim ..

Her neyse konu dağılmasın, aslına bakarsan aşağıda dediğin gibi kolay
maintain olayını çok fazla sağlamasa da
arayüzle ilgili bazı hataları ve bu başlıktaki mevzuyu da gideriyordu, o
yüzden söyledim konu n. defa açıldığı için.

:-)

saygılar, İyi çalışmalar

--
İşbaran Akçayır