[Gelistirici] Fwd: Re: [Pardus-kullanicilari] internete girme sorunu

İşbaran Akçayır isbaran at gmail.com
25 Haz 2009 Per 08:53:24 EEST

2009/6/24 Bahadır Kandemir <bahadir at pardus.org.tr>

> 24 Haziran 2009 Çarşamba günü (saat 16:24:16) İşbaran Akçayır şunları
> yazmıştı:
>
> 2008.X çıkmadan önce revert ettim NM'yi UI'siz haline. Çünkü UI'li hali
> eski
> NM'nin görünümünden oldukça farklıydı

Hmm, ben aynıydı diye hatırlıyorum, zaten bu konuda da bir dönüş yapmış
değildin ya da bu yüzden
revert ettim demedin, ne dediğini de hatırlayamıyorum şimdi, belki de hiçbir
şey demedin

> (minor sürümlerde arayüz
> değişikliklerine gitmiyoruz) ve UI'li olması bize NM'yi daha kolay maintain
> edilebilir hale getirmiyordu.

Canı sıkıldıkça nm koduna küfreden birinden beklemediğim bir tepki bu da,
ui'li halinin daha kolay
maintain edilmediğini iddia ediyorsun, çığır açacak iddialar gerçekten,
özellikle nm söz konusu olduğunda ..

--
İşbaran Akçayır
http://ish.kodzilla.org