[Gelistirici] Fwd: Re: [Pardus-kullanicilari] internete girme sorunu

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
24 Haz 2009 Çar 20:36:24 EEST

24 Haziran 2009 Çarşamba günü (saat 16:24:16) İşbaran Akçayır şunları
yazmıştı:
> Bu konu kaçıncı keredir açılıyor bilmiyorum, ilgili değişikliği yaptığımı
> hatırlıyorum eski nm'de ama
> herhalde ui'li hali revert edilince ( nedenini bilmediğim başka bir mevzu
> .. ) değişiklik de gitti bir ara ..

2008.X çıkmadan önce revert ettim NM'yi UI'siz haline. Çünkü UI'li hali eski
NM'nin görünümünden oldukça farklıydı (minor sürümlerde arayüz
değişikliklerine gitmiyoruz) ve UI'li olması bize NM'yi daha kolay maintain
edilebilir hale getirmiyordu.