[Gelistirici] Pardus 2009 Beta sunucularda

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
23 Haz 2009 Sal 18:47:38 EEST

On Sat, 20 Jun 2009 13:12:39 +0300
"H. İbrahim Güngör" <h.ibrahim.gungor at gmail.com> wrote:

> Bu soruna rastlamadım, Masaüstü geldiğinde saat 3 tü ve tüm saatler 3
> ü gösteriyordu (analog plasmoid, dijital plasmoid, date vs.). VBox
> ile denedim, belki ondandır bilemedim.

 qemu ile aynı sisteme bir kaç kere kurulum yaptım, 4 kurulumun birinde
karşılaştım, aynı şekilde Semen'in denediği bir sistemde de farklı
kurulumlarda oluştuğunu ve oluşmadığını gördk. Nasıl oldu neden oldu
bilmiyorum, tekrarlamaya çalışacağım.

 Bir fikir, pardusman la CD imajı oluştururken locale vs. düzgün olsun
diye profile.env nin tarihini sıfırlıyorduk [1] (ki müdür env yi
açılışta güncellesin), bunu Yalı'da yapmıyor olabilir miyiz ? Belki
kurulan sistemin timezone bilgisi kurulum saatine göre
güncelleniyordur / güncellenmiyordur

[1] os.utime(os.path.join(image_dir, "etc/profile.env"), (1, 1))

> Showfoto splashi de genel splash temasına uyarlansa güzel olabilir.
> Bu uygulama çok kullanılmıyor, splash yapmaya gerek yok diyorsak da
> splashi kapatalım.

 uyarlayabiliriz

> Yakuake nin öntanımlı teması Plasma:Oxygen Panel olsa daha şık durur
> bence.Ozan bu değişikliği yapmıştı diye hatırlıyorum ama eski tema
> ile açıldı.
>
> Paket yöneticisi arayüzünde, Ayarlar kısmında "sadece masaüstü
> uygulamalarını göster" seçeneğini seçip uygula deyince PK parola
> sordu. Bunun sadece bir filtre olması gerekmiyor muydu? Neden yetki
> istiyor ki?

 ilginçmiş