[Gelistirici] Pardus 2009 Beta sunucularda

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
21 Haz 2009 Paz 11:17:43 EEST

İşbaran Akçayır wrote:

> pisi up dediğimde direk e2fsprogs kurup sonra güncellemeye başlıyor pisi.
> Muhtemelen bir şeyi düzeltelim diye öyle yapıldı ama böyle de bozuyor şu
> anda bilmem fark ettiniz mi, beta cd'sinde aynı durum var mı bilmiyorum, cd
> yazamıyorum şu an o yüzden test edemedim .. hata mesajını da almamıştım bir
> ara tekrarlayıp yollarım haberiniz yoksa ..

e2fsprogs kendi içinden libuuid'yi çıkarmaya başladığı için conflict
yazıldı. Pisi conflict eden paketi en başta kaldırdığı için, güncelleme
kesilirse e2fsprogs paketi silinmiş oluyor. Bu durumda mount bile
çalışmadığından boot edememen normal.

Bu konu tartışmaya açılmıştı ancak bir gelişme olmamış sanırım.