[Gelistirici] Pardus 2009 Beta sunucularda

İşbaran Akçayır isbaran at gmail.com
21 Haz 2009 Paz 08:09:13 EEST

> Tekrarlamaya çalışıyorum döneceğim konuya, system settings ile ilgili de
> bir sıkıntı vardı ne oldu bilmiyorum patlıyordu bir ara ..

Elimde 2009 alpha cd'si var, kurdum ve hiçbirşey yapmadan güncelledim
sistemi, history-manager kurulu değildi sonra da onu kurdum, açtım çalışıyor
.. tekrarlayamadım kısacası

Sıkıntı demişken ilginç bir sıkıntıdan bahsedeyim, bu aynı kurulumu üçüncü
kez yapmaya çalışışım. Daha önce iki kez kurdum ve güncelle dedim, ama bir
sebepten güncellemeyi kesmek zorunda kaldım ( paketlerin indirilme
aşamasında ) sistemi tekrar başlattığımda ikisinde de aynı hatayla boot
edemedim.

pisi up dediğimde direk e2fsprogs kurup sonra güncellemeye başlıyor pisi.
Muhtemelen bir şeyi düzeltelim diye öyle yapıldı ama böyle de bozuyor şu
anda bilmem fark ettiniz mi, beta cd'sinde aynı durum var mı bilmiyorum, cd
yazamıyorum şu an o yüzden test edemedim .. hata mesajını da almamıştım bir
ara tekrarlayıp yollarım haberiniz yoksa ..

--
İşbaran Akçayır
http://ish.kodzilla.org