[Gelistirici] Bileşen grupları

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
15 Haz 2009 Pzt 16:17:49 EEST

Pazartesi 15 Haziran 2009 günü (saat 15:42:29) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:

> Hazır dokunmuşken components.xml'deki Packager tagı yerine Maintainer
> kullanabilir miyiz?

İtirazı olan yoksa uygun benim için.

> Grup simgeleri konusunda da bir hatırlatma yapayım. Örneğin Oxygen
> temasında utilities-system-monitor simgesi elektroniği çağrıştıran bir
> simge olabilir; ancak başka temalarda çok ilgisiz simgeler yer alabilir. O
> yüzden burada simge adına dikkat etmekte fayda var. Documentation grubunun
> simgesi de benzer şekilde graphics-viewer-document olarak atanmış. Bunda da
> benzer sorun olabilir.

Bunlar düzeltilmeli zaten, son halleri değiller. Hızlıca çıkarmıştım pm
testleri için, üstlerinden geçilmeli.

Tabi güzel yani her zaman değişebilirler. Son oluşan index içerisinde
gelecekler.

- Faik