[Gelistirici] Bileşen grupları

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
15 Haz 2009 Pzt 15:42:29 EEST

On Friday 12 June 2009 16:43:13 Faik Uygur wrote:
> Bunun için 2009/devel altında oluşturduğum components.xml dosyası
> içerisinde grupların ilk eşleştirmelerini yaptım.

Hazır dokunmuşken components.xml'deki Packager tagı yerine Maintainer
kullanabilir miyiz?

Grup simgeleri konusunda da bir hatırlatma yapayım. Örneğin Oxygen temasında
utilities-system-monitor simgesi elektroniği çağrıştıran bir simge olabilir;
ancak başka temalarda çok ilgisiz simgeler yer alabilir. O yüzden burada simge
adına dikkat etmekte fayda var. Documentation grubunun simgesi de benzer
şekilde graphics-viewer-document olarak atanmış. Bunda da benzer sorun
olabilir.