[Gelistirici] [Uludag-commits] r23647 - trunk/pisi/po

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
12 Haz 2009 Cum 15:56:11 EEST

Necmettin Begiter wrote On 12-06-2009 06:30:
> I thought I am responsible for the Turkish translations of base Pardus
> technologies?

Türkçe geliştirici listesinde olduğumuzdan Türkçe cevap veriyorum.

Türkçe çevirilerden sorumlu olman, diğer insanların herhangi bir çeviri
yapmalarına engel olmamalı diye düşünüyorum. Kaldı ki bahsi geçen şey
pisi'nin Türkçe çeviri eksiklerinin elden geçmesi, sıfır bir çeviri
değil, ve o dosya aylar/yıllardır orada duruyor, hakkında hatalar
açılıyor, hiçbir commit gelmiyor. Böyle olunca, oturup çeviri yapıp
biraz kafamı dağıtma hakkını kendimde buluverdim.