[Gelistirici] [2009] pisi'de paket indirilirken ctrl-c ile kesme sorunu

F. Tuğrul GÜRKAYNAK ftugrul at gmail.com
8 Haz 2009 Pzt 16:24:32 EEST

05 Haziran 2009 Cuma 22:43 tarihinde Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com>yazdı:

> Ben de denedim evden, ben de tekrarlayamadim. O zaman sorun sadece proxy
> arkadasindayken gerceklesiyor diyebiliriz sanirim.

Ben de benzeri bir soruna rastladım, ancak şöyle:

   - pisi, henüz paketler.pardus.org.tr'ye bağlantı kuramamışsa (isim
   çözümlemeye çalışıyorsa vb.), ctrl+c çalışmıyor. (isterse 100 defa basayım,
   çıkmıyor)
   - bağlantı kurulduğu vakit "klavye kesmesi" diyerek çıkıyor.

Proxy üzerinden siteye bağlanma, doğrudan bağlanmadan daha uzun
sürebildiğinden kaynaklanıyor olabilir bu.

İyi Çalışmalar
Fahri Tuğrul GÜRKAYNAK