[Gelistirici] contrib-2009 için tek depo adresi

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
7 Haz 2009 Paz 16:19:35 EEST

2009/6/7 Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>:

> repokit yerine doğru düzgün bir web arayüzü yazılması lazım bence.

Repokit'in elden geçmesi ya da yeni arayüz yapılması, sunucu
tarafındaki ayarları düzeltmekten ya da sürüm zamanı sunucu
tarafındaki değişiklikleri yapacak betikleri yazmaktan daha kolay
değil.

Asıl meselenin ne olduğunu da Ekin izah etmiş gayet iyi bir şekilde.
Dolayısıyla sunucu tarafında (özellikle sürüm zamanlarında) yapılması
gerekenlerin neler olduğu belirlenip bunları yapacak bir ya da birkaç
betik hazırlasak sorun daha makul bir şekilde çözülebilir. Ayrıca bu
işlem yapılırken sunucu ile ilgili (daha önce yapılmadığını tahmin
ediyorum) belgelendirme de yapılmış olur. (Bu kıtlıkta bir belge bir
belgedir.)

İyi çalışmalar
Türker

P.S: Ben netten uzaktayken aklımdan geçenleri birebir yazdığı için
Doruk'a teşekkürlerimi sunmayı borç biliyorum.