[Gelistirici] contrib-2009 için tek depo adresi

Taner Taş taner at pardus.org.tr
6 Haz 2009 Cmt 23:55:35 EEST

> ftp.pardus.org.tr adresi ile packages.pardus.org.tr adresini
> karşılaştırmak hatalı. Bu argümanı en baştan tamamen yok sayıyorum.

Neden hatalı olsun ki? Orası da sonuçta sürüm ile ilgili dosyaları dünyaya
sunduğumuz ve en az packages.pardus.org.tr kadar kritik önem arzeden bir
servisimiz değil mi?

mesela bu adres için cd.pardus.org.tr, iso.pardus.org.tr,
download.pardus.org.tr gibi aliaslar da yapabilirdik ama bu işin tek alan
adı yapılması fikri -teknik veya psikolojik olarak- ağır basmış olmalı ki,
böyle birşeye gerek duymamışız.

Taner

--
"Make everything as simple as possible, but not simpler."
  A. Einstein