[Gelistirici] perlmodules --as-needed uyumu

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
6 Haz 2009 Cmt 23:36:48 EEST

Merhaba,

Yine bir undefined symbols sorunu. Bu konudaki mesajların arttığının farkındayım ancak epeyce bir
uğraştıktan sonra listeye danışmaktan başka çare kalmıyor, öğreneceğiz yavaş yavaş:)

Şu[1] paketi 2009'a almaya çalışırken, unused direct deps ve undefined symbols sorunları ile
karşılaştım. autotools olmadığı için, autoreconf veya libtoolize  da işe yaramıyor. Burak'tan da
yardım alarak sorunu şu şekilde çözdüm gibi:

pisitools.dosed("Makefile", " -shared ", " -lperl -Wl,--as-needed -shared ")

İmdi acaba libtools'a yapılan yama benzeri bir şeyler perlmodules hatta pythonmodules için de
yapılabilir mi ? Her pakete tek tek eklemek yerine, pisi bunu otomatize edebilir mi ?

1. http://svn.pardus.org.tr/contrib/2009/devel/programming/language/perl/perl-XML-LibXML-Common
---
Mehmet Nur Olcay