[Gelistirici] 2009 delta paketleri

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
6 Haz 2009 Cmt 19:25:57 EEST

Merhaba,

2009 farmı delta paketlerini derlemeye başlamış, sanırım indexe girmediği için güncelleme ile
alamıyorum şu anda. Test deposu kullanıyorum ve şöyle bir gariplik var:

Bu paketler yükseltilecektir: openoffice openoffice-extension-report-builder xorg-proto openoffice-
extension-presentation-minimizer openoffice-langpack-tr openoffice-python openoffice-extension-
presenter-screen xorg-app mesa openoffice-extension-pdfimport openoffice-extension-wiki-publisher
openoffice-help-tr
Paket(ler)in toplam boyu: 63.86 MB
İndiriliyor 1 / 12
Paket openoffice, pardus-2009-test deposunda bulundu
openoffice-3.1.0.6-69-4.pisi   (67.8 MB)100%

Sanırım pisi toplam boyutu hesaplarken deltaları hesaplıyor ama indirirken normal paketleri
indiriyor ?
---
Mehmet Nur Olcay