[Gelistirici] liberation-fonts

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
6 Haz 2009 Cmt 14:07:26 EEST

On Saturday 06 June 2009 12:01:03 Ozan Çağlayan wrote:
> Farkettiğim daha az önemli bir sorun, 13 punto'da, u harfi diğerlerine
> göre daha geniş render ediliyor. 14'te ya da 12'de sorun yok, ama
> dediğim gibi bu bahsettiğimden daha keyifsiz bir sorun değil.
>
> Bu arada ne yaptın pakette?

fontforge ile açıp düzenledim. git deposunda sfd dosyaları var. plaintext
oldukları için upstream'e yama olarak göndermek de mümkün. u harfi 9 puntoda
sağa dayalı çıkıyordu. Biraz sola alınca düzeldi. Bir de küçük puntolarda
hinting yapıldığında çok kötü görünüyordu. fontforge'un autoincr özelliği ile
de onu düzelttim.

Yine de en doğrusu upstream'e hata raporu açmak. Bu sorunları düzeltmesi
kolay.