[Gelistirici] liberation-fonts

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
6 Haz 2009 Cmt 12:01:03 EEST

Fatih Aşıcı wrote:

> Fontta bazı değişiklikler yaptım. [1] adresindeki arşiv ile paketi inşa
> edip deneyebilir misiniz? Değişik puntolarda denerseniz iyi olur.

Eline sağlık dediğim sorun çözülmüş, bayağı uzun soluklu bir sorundu bu
aslında 2008 zamanından kalan.

Farkettiğim daha az önemli bir sorun, 13 punto'da, u harfi diğerlerine
göre daha geniş render ediliyor. 14'te ya da 12'de sorun yok, ama
dediğim gibi bu bahsettiğimden daha keyifsiz bir sorun değil.

Bu arada ne yaptın pakette?