[Gelistirici] contrib-2009 için tek depo adresi

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
6 Haz 2009 Cmt 09:38:21 EEST

Merhaba,

Sat, 6 Jun 2009 02:27:36 +0300 (EEST), Taner Taş <taner at pardus.org.tr> :

> Herhangi bir zararı yok ama artı olarak kontrol ve takip bakımından
> yararı var diyebilirim.
paketler.pardus.org.tr senelerdir kullanilan bir alan adinin olmasinin
yani sira, yalniz Turkce bilen kullanicilara bir anlam ifade ediyor.
Keza hata/bugs.pardus.org.tr ikilisi icin de bu gecerli.

Nasil bir kontrol/takip artisi getiriyor anlayamadim acikcasi. DNS'te
bir tane CNAME satiri, Apache'de de bir tane ServerAlias satirindan
bahsediyoruz burada. Bir kere yazildiktan sonra da hic
degistirilmeyecek satirlar.

                   Doruk