[Gelistirici] [paketler-commits] r63345 - in playground/gokcen/applications/util/launchy: . files

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
5 Haz 2009 Cum 21:47:53 EEST

15 Nisan 2009 Çarşamba günü (saat 16:24:54) Gökçen Eraslan şunları yazmıştı:

> Lakin, senin paketteki add-kde-dir yamasında bir sorun var, alttaki for
> döngüsündeki 5'i de 6 yapman lazım. İstersen, benim eklediğim eklediğim
> yamaya bakabilir, hatta alabilirsin direk. Bir de default seçeneklerde
> yaptığım değişikler var, update check'i kapatan, ekranı ortalamasını filan
> sağlayan, onu da al istersen.

Aradan zaman geçince unuttum bu paketi. Öntanımlı ayarları değiştiren yamanı
ekledim 2009 için, 2008 için de değiştireceğim bu ikisini.

> Bir de, KDE4 uygulamalarını indeksliyor, gayet hızlı aynı zamanda ama,
> okular ve diğer bazı KDE4 uygulamasını çalıştırmıyor (sanırım desktop
> dosyasında %i ya da %m geçen uygulamalar ama emin değilim). Kodu çok kötü
> yazılmış, karışık baya, o yüzden pek uğraşasım gelmedi de, düzeltmemiz
> lazım.

Bunu da düzelttim. 2009da KMail, Okular, Akregator vs. denedim sorun
çıkarmadan açılıyorlar. Yamayı 2008 e de uygulayacağım.

--
H. İbrahim Güngör  <h.ibrahim.gungor () gmail ! com>