[Gelistirici] liberation-fonts

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
5 Haz 2009 Cum 10:50:08 EEST

Selam,

Çoğu sayfada CSS ile font ailesi Arial,Helvetica belirtildiğinden
öntanımlı olarak bu font kullanılıyor ve çoğu sayfada da malesef çok
çirkin görüntülere sebep oluyor harf aralarını düzgün
ayarlayamadığından. Biletix sayfasından ekran görüntüsü ekte. Özellikle
u ve r arasındaki sorundan bahsediyorum.

MS fontlarıyla metrik uyumlu olduğu için CD'de geliyor diye biliyorum.
Bu fontu sildiğim zaman özellikle google'ın ana sayfasındaki yazıtipleri
çok güzelleşiyor ancak örneğin biletix'teki bu kısım garip bir fonta
dönüşüyor.

GIT deposunda hiçbir değişiklik yok uzun zamandır bu fontun.

En azından kişisel olarak bu fontu kaldırmak isteyenlere
önerebileceğimiz başka bir font var mı?