[Gelistirici] 2009 - Akonadi icin OpenChange kaynagi

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
1 Haz 2009 Pzt 09:39:50 EEST

Cuma 29 May 2009 günü (saat 14:03:51) Emre Erenoglu şunları yazmıştı:
> Hata raporu mu girsem derken email atayim dedim. OpenChange 'in (ms mapi
> protokolleri) sitesinde, Akonadi icin bir "resource" parcasi gelistirildigi
> ve bunun KDE 4.2'de mevcut oldugu soylenmis:
>
> http://www.openchange.org/index.php?option=com_content&task=view&id=111&Ite
>mid=87
>
> State of development
>
> KDE <http://www.kde.org/> 4.2 will include an OpenChange-based resource for
> Akonadi.

Bu özellik GSoC'ta gelmiş ama daha yeterince olgunlaşmadığı için ne 4.2'ye ne
4.3'e dahil edilmiş durumda.

> Sirketteki Exchange Server ile bir deneyim dedim ancak bizde bu kaynagi
> goremiyorum. Acaba openchange paketi olmadigindan olabilir mi? Paketlesem
> bu destegi ekler miyiz?

Yok şu anda derlenmiyor hiç kapatıldığı için. Şu dosyanın[1] sonuna
bakabilirsin.

İlla denemek istersen, önce libmapi kurup (bizde paketi yok sanırım) sonra
burdaki[1] yorum olan kısımları kaldırıp kdepim derleyerek bakabilirsin. Çok
kararlı olduğunu sanmıyorum ama denenebilir. İstersen bununla ilgili
Jabber'dan (gokcen at jabber.pardus.org.tr) yazabilirsin bana.

[1]
http://websvn.kde.org/branches/KDE/4.2/kdepim/akonadi/resources/CMakeLists.txt?revision=906699&view=markup

--