[Gelistirici] [paketler-commits] r74003 - 2009/stable/network/chat/skype

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
31 Tem 2009 Cum 21:56:26 EEST

On Friday 31 July 2009 20:11:35 H. İbrahim Güngör wrote:
> 31 Temmuz 2009 Cuma günü (saat 19:54:36) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:

> Evet, mikrofon için hw:xx, diğerleri pulse seçili. 2008 de bu şekilde
> kullanıyordum. 2009 için bu dahil hiçbir kombinasyon da sesim karşı tarafa
> gitmiyor + ses takılarak çalınıyor.

3.0 sürümünü de denedim. Bende yine sorun yok. Denemek istersen launchpad'den
indirebilirsin[1].

Bugün Skype geliştiricisi bir blog girdisi yazmış[2]. O da bizim depodaki
pulseaudio sürümünü tavsiye ediyor.

[1] https://launchpad.net/ubuntu/hardy/+source/skype-mid/3.0.0.93-3
[2] http://share.skype.com/sites/linux/2009/07/skype_for_linux_an_update.html