[Gelistirici] [paketler-commits] r74003 - 2009/stable/network/chat/skype

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
31 Tem 2009 Cum 20:11:35 EEST

31 Temmuz 2009 Cuma günü (saat 19:54:36) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:

> Ben mikrofon için hw: ile başlayan ilk aygıtı seçiyorum. Sen de böyle
> ayarlıyorsun değil mi?

Evet, mikrofon için hw:xx, diğerleri pulse seçili. 2008 de bu şekilde
kullanıyordum. 2009 için bu dahil hiçbir kombinasyon da sesim karşı tarafa
gitmiyor + ses takılarak çalınıyor.

--
H. İbrahim Güngör  <h.ibrahim.gungor () gmail ! com>