[Gelistirici] X bellek kullanımı

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
24 Tem 2009 Cum 22:31:42 EEST

On Friday 24 July 2009 21:30:17 İşbaran Akçayır wrote:
> Kapattıktan sonra video oynatma mevzusuna bakmadım detaylı inceleyecek
> vaktim olmadı, önceki maillerden birinde opengl için bir yamadan
> bahsediliyordu onu deneyecektim de güncelleme varmış beklerken unuttum
> .. ama dediğim gibi burda da kart nvidia ve xrender açık .. alakası
> olmamalı.
>
> Aslında hayrına birisi konsolu efekt açmadan transparan yapan bir yama
> bulsa benden uzak olsun efekt filan :)

XRender'ın EXA ve UXA dışındaki 2B hızlandırıcılarıyla iyi performans
vereceğiniz zannetmiyorum. Eğer Xrender kullanmak zorundaysan sadece gölge ve
şeffaflık efektlerini açabilirsin. Mesela benim kullandığım masaüstünde ATI
R600 çipsetli bir kart var. Yani 3B desteği henüz yok. Ama EXA
hızlandırıcısıyla sadece gölge ve şeffaflık efektlerini açıp çok rahat bir
şekilde kullanabiliyorum.