[Gelistirici] wiki'den belge silme

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
19 Tem 2009 Paz 22:14:35 EEST

Merhaba,

 pardus-wiki.org'u "resmi" wiki olarak kullaniyoruz diye dusunerek
yaziyorum.

 Bir gelistirici tarafindan yazilan (Onur'du diye hatirliyorum)
pardus-wiki'deki 2007'den 2008'e guncelleme belgesi "sorun cikariyor"
notu ile Mart 2009'da silinmis.

 Bir belgeyi teknik bir nedenle silmeden once, en azindan gelistirici
listesine danismak iyi olur diye dusunuyorum.

 Kendi adima o belgede yazanlari uygulayarak 10'dan fazla makinayi
aktardim, bircok kullanicinin da o belgeden basarili bir bicimde
yararlandigini gordum.

 Neyse ki baska Pardus siteleri bu belgeyi kendi sitelerine
yerlestirmisler, onlardan yararlanarak guncelleyecegim makinanin 2008
gecisini yapabildim.

                   Doruk