[Gelistirici] Çeviriler

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
15 Tem 2009 Çar 17:51:00 EEST

2009/7/15 Necmettin Begiter <necmettin at pardus.org.tr>:
> Merhaba,
>
> Pardus 2009.0'a bu kadar kısa bir zaman kalmışken, sorumlu olduğunuz /
> geliştirdiğiniz uygulama ve paketlerin Türkçe'ye ve diğer dillere olan
> çevirilerinde eksiklik varsa lütfen bana ya da translators listesine
> bir an önce bildirin. SVN gönderilerini ne kadar takip edersek edelim
> mutlaka gözden kaçırdığımız şeyler olabilir, hele çevrilmesi gereken
> dosyaların sayısı çokken ve hepsi böyle ayrı yerlerdeyken.

Pardus web sayfası altında çeviri durumları takip edilebilsin diye
yapılmış bir sayfa var aslında [1]. Yeni yollar keşfetmek yerine bunu
çalışır hale getirsek nasıl olur? Böylece herkes kendi dili için ne
kadar çeviri eksiği olduğunu buradan takip edebilir.

Bu sayfanın neden sadece ingilizce sayfada olduğunu, Türkçe sayfa
altından ulaşılamadığını da ayrıca merak ettim. Ulaşılabilen hali
de[2] çok beter durumda.

Türker

[1]: http://www.pardus.org.tr/eng/projeler/translation/stats/
[2]: http://www.pardus.org.tr/projeler/turkce/stats/stats-tr.html