[Gelistirici] Çeviriler

Necmettin Begiter necmettin at pardus.org.tr
15 Tem 2009 Çar 17:30:50 EEST

Merhaba,

Pardus 2009.0'a bu kadar kısa bir zaman kalmışken, sorumlu olduğunuz /
geliştirdiğiniz uygulama ve paketlerin Türkçe'ye ve diğer dillere olan
çevirilerinde eksiklik varsa lütfen bana ya da translators listesine
bir an önce bildirin. SVN gönderilerini ne kadar takip edersek edelim
mutlaka gözden kaçırdığımız şeyler olabilir, hele çevrilmesi gereken
dosyaların sayısı çokken ve hepsi böyle ayrı yerlerdeyken.

Bir de, daha önce geliştirici listesine programların arayüzlerindeki
"string"ler ile ilgili olarak birşeyler yazmıştım, 2009 telaşı diye
kimse birşey yapmadı, 2009.0'dan sonra o yönergelere göre güncellesek
uygulamalarımızı bizim için iyi olur bence.