[Gelistirici] RC2 hazır

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
14 Tem 2009 Sal 19:16:20 EEST

On Tue, 14 Jul 2009 18:04:25 +0200
Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com> wrote:

> OK, gordugum kadari ile halen depoya da girmemis lvm paketi, en
> azindan bu olsaydi da playground'dan vs. derlemek durumunda kalmasam
> iyi olurdu...

 lvm klibc ile derlenmiyor, onun yerine dietlibc ile derleyeceğiz (ozan
ın playground da paketi). Diğer ilgili araçları da aynı şekilde
hazır olduğunda depoya alırız.

> Bir de baktim mkinitramfs hepten pythonlasmis gibi :)  , guzel olmus,
> raid destegini gorebiliyorum ama LVM altyapisi yok sanirim. Bu da
> olsa iyi olurdu :)  yoksa initramfs'in icinde nasi koycaz lvm
> binary'ini artik en ufak bir fikrim yok, shell scriptken ellesiyorduk
> ufak ufak...

 şu sürüm telaşesi geçsin Mete ile oturup ekleyelim oraları

 LVM/RAID işleri için sonraki sürüme kadar oyalanmak istemiyorum, yolda
yaptığımız değişiklikleri depoya alıp sana da deneteceğiz :)