[Gelistirici] RC2 hazır

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
14 Tem 2009 Sal 19:04:25 EEST

2009/7/14 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>

>  Destek gelemedi, yapmak istediklerimizi yetiştiremedik, şu anda da
> RAID/LVM eklemek başka şeyleri bozabileceğinden 2009 için bu destekten
> vaz geçtik. 2009.1 de bu desteğin olmasını istiyorum ama, artık kaçarı
> kalmadı bu işin.

OK, gordugum kadari ile halen depoya da girmemis lvm paketi, en azindan bu
olsaydi da playground'dan vs. derlemek durumunda kalmasam iyi olurdu...

Bir de baktim mkinitramfs hepten pythonlasmis gibi :)  , guzel olmus, raid
destegini gorebiliyorum ama LVM altyapisi yok sanirim. Bu da olsa iyi olurdu
:)  yoksa initramfs'in icinde nasi koycaz lvm binary'ini artik en ufak bir
fikrim yok, shell scriptken ellesiyorduk ufak ufak...

Selamlar,

--
Emre