[Gelistirici] Mono paketlerken arşivin tam açılmaması

F. Tuğrul GÜRKAYNAK ftugrul at gmail.com
13 Tem 2009 Pzt 22:57:08 EEST

13 Temmuz 2009 16:04 tarihinde Gökmen Görgen <gkmngrgn at gmail.com> yazdı:

> Bu pisi'nin arşivi tam açamaması gibi bir sorunla benden başka
> karşılaşan oldu mu arkadaşlar? Bu sorun mono ailesindeki neredeyse tüm
> paketlerde (gnome ve gtk sharp paketleri hariç) tekrarlanabiliyor ve
> ben bu durumda arşivi indirip, açıp ve tekrar sıkıştırarak, ardından
> da bir yere upload ederek sorunu çözüyorum.
>
> Ama gerçekten çok merak ediyorum, pisi neden mono paketlerini açamıyor
> veya açtığında arşivden sadece bir iki dosya / dizin çıkarabiliyor
> ancak? Geçen gün mono arşivlerinin doğru sıkıştırılamadığı ile ilgili
> [...]

ben tekrarlayabiliyorum...

şöyle bir şey denedim:
1) mono'dan aldığım .tar.bz2 dosyasının bz2 sıkıştırmasını açtım
2) elde ettiğim .tar dosyasını, orijinaliyle aynı sıkıştırma oranında tekrar
bz2 ile sıkıştırdım

orijinal dosyanın boyutu: 24861051
benim sıkıştırdığım: 24541822

dosya header'ları da farklı. orijinal dosyadaki header; standart bz2
header'i değil. Sorun dosya sıkıştırmasında evet.

İyi Çalışmalar
Fahri Tuğrul GÜRKAYNAK