[Gelistirici] Mono paketlerken arşivin tam açılmaması

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
13 Tem 2009 Pzt 16:04:55 EEST

2009/4/24 Gökmen Görgen <gkmngrgn at gmail.com>:

> Ben bu hatayı hala tekrarlayabiliyorum ve bu hata nedeniyle hala mono'yu
> paketleyememiş bulunmaktayım. Arşivin neden düzgünce açılmadığı konusunda
> beni bilgilendirebilir misiniz?
>
> gacer mono # ls /var/pisi/mono-2.4-21/work/mono-2.4/
> depcomp  libgc

Bu pisi'nin arşivi tam açamaması gibi bir sorunla benden başka
karşılaşan oldu mu arkadaşlar? Bu sorun mono ailesindeki neredeyse tüm
paketlerde (gnome ve gtk sharp paketleri hariç) tekrarlanabiliyor ve
ben bu durumda arşivi indirip, açıp ve tekrar sıkıştırarak, ardından
da bir yere upload ederek sorunu çözüyorum.

Ama gerçekten çok merak ediyorum, pisi neden mono paketlerini açamıyor
veya açtığında arşivden sadece bir iki dosya / dizin çıkarabiliyor
ancak? Geçen gün mono arşivlerinin doğru sıkıştırılamadığı ile ilgili
bir şey okumuştum ama şimdi bulamıyorum. Doğru sıkıştıramamak diye bir
şey olabilir mi =)

Sorunun neyden kaynaklandığını bilebilsem, ona göre bugzilla'ya hata
girdisi yazacağım ama şimdi sorunun pisi'den kaynaklı olduğundan bile
emin değilim. Gerçi diğer dağıtımların paket yöneticilerinde sözkonusu
arşivi açamamak gibi bir sorunla karşılaşamadım veya ben bulamadım.

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net