[Gelistirici] Bugzilla (dikkat)

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
7 Tem 2009 Sal 00:30:19 EEST

2009/7/6 Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>:
> - Can perform actions on Security Related Bugs,

Bunun veritabanında olduğunu söylemiştim (ya da ben bulamıyorum,
bulabilen olursa müteşekkir olurum). "perform" kelimesi dört dosyada
geçiyor:

./bug/activity/table.html.tmpl
Bunda açıklama kısmında, yani kodda yok.

./pages/release-notes.html.tmpl
Bunda performance kelimesinin bir parçası olarak, yani ilgisiz.

./admin/params/shadowdb.html.tmpl
Bunda Türkçe bir metinde "Veritabanı performansı" şeklinde, yani ilgisiz.

./admin/groups/confirm-remove.html.tmpl
Bunda da açıklama kısmında "..performed." şeklinde, yani bu da ilgisiz.

Dolayısıyla bu konuda yapabileceğim hiçbirşey yok.

> - Arama yapıldıktan sonra sayfanın başlığı: Hata List,
> - Herhangi bir hatanın altındaki kayıtlı aramalar bölümündeki iki
> textbox arasında "to hatalar",
> - Bir hatada haber verilecekler listesi (CC): 3 users,

Bu üçünü düzelttim.

> - İstediklerim menüsü, bayrak combobox'ı: all,

Bu metin, ./request/queue.html.tmpl dosyasında, #64 ile #67 arasında
sayfaya basılıyor, ./global/select-menu.html.tmpl kullanılarak. Fakat
ikinci söylediğim dosyada da açıklama kısmı dışında herhangi bir yerde
"all" geçmiyor, dosyada bir IF-ELSE bloğunda iki döngü kullanılıyor ve
bu değerler (anlayabildiğim kadarıyla) veritabanından alınıyor. Başka
bir fikri olan varsa ben dinlemeye hazırım.

Dolayısıyla ne yazık ki bu problemi de gideremiyorum.

1 ve 5 için birşey yapamıyorum, diğerlerini de şimdi gönderiyorum.
'katar'->'dizge' dönüşümünü bugün (Salı) ve ve sürüm notları
meselesini de Çarşamba son olmak üzere halledeceğim.