[Gelistirici] Bugzilla (dikkat)

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
6 Tem 2009 Pzt 22:52:00 EEST

2009/7/6 Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>:
> Yapılması gerekenler:
>
> 1. Çevirileri bitmiş olsun, olmasın acilen bugzilla sürümünü güncelliyoruz,
> 2. Herkes favori tarayıcısında bir kereliğine kendine atanan hataları
> döndürecek bir gelişmiş arama sorgusu yapıp, bookmark'larına kaydediyor,
> ondan sonra açılış sayfası mı yaparsınız, yoksa günde bir kere otomatik
> çıktı alıp duvarınıza mı yapıştırırsınız o sizin bileceğiniz iş :)
>
> Diğer önerilerim:
>
> 1. Pardus 2009 ürünü altındaki paket isimleri çorba. hem module-X
> ismindeki yeni sürücüler var, hem eski sadece X ismindekiler. yali var
> [...]

5. Hiçbir Alpha, Beta* ve RC* için hata raporu girilemesin ya da
Bugzilla 3.2'deki özellikler kullanılarak bunlara sadece
geliştiricilerin ve test takımı üyelerinin hata girmesine açılsın,
başkalarına kapalı olsun. Alpha, Beta ve RC'lerdeki önemli hataları
çoğunlukla geliştirici listesinde konuşuyoruz, test takımı da var. Bu
hatalar için ayrı bir eposta listesi açılabilir belki, çünkü insanlara
Alpha, Beta ve RC'lerin normal masaüstü kullanımı için olmadığını
anlatmak mümkün değil. İşi bu sürümleri deneyip hata bulmak olan
insanlara normal masaüstü kullanıcılarının katılması bence bu çorbayı
bu kadar tuzlu yapan iki ana faktörden biri.