[Gelistirici] Bugzilla (dikkat)

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
6 Tem 2009 Pzt 22:44:31 EEST

2009/7/6 Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>:
> 2. Kısmen daha iyi olan bugzilla 3.2'ye bitemeyen çeviriler yüzünden bir
> türlü geçemememiz (@Necmettin),

Hatırlarsan Taner ve ben aylar önce Bugzilla 3.2 sürümünü çeviri
eksiklerine karşı kontrol etmenizi istemiştik, hâttâ sen birkaç
problem listelemiştin, hâttâ ve hâttâ senden başka kimse çeviri ile
ilgili problem bildirmemişti. Ben o söylediğin problemleri hemen
düzeltmiştim, o günden bu güne Bugzilla 3.2 Türkçe olarak
kullanılabilir durumda, ben çevirileri bitireli aylar oldu.. Sürüm
notları eksik kalmış, bir de 'dizge' geçmesi gereken yerlerde 'katar'
geçiyor, onlara da hemen girişiyorum, ama bu da Bugzilla 3.2
kullanmamıza engel değil). Bugzilla 3.2 aylardır geliştiricilerimizi
bekliyor anlayacağın..