[Gelistirici] [paketler-commits] r71775 - in playground/ggorgen/chromium-browser: . files

Ali Işıngör isingor at gmail.com
6 Tem 2009 Pzt 00:38:01 EEST

2009/7/5 Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>

> On Sunday 05 July 2009 18:25:54 paketler-commits at pardus.org.tr wrote:
>
> Bu paketi yaparak Pardus'ta Chromium tarayıcısının sorumluluğunu üstlenmiş
> oluyorsun. Diğer geliştiriciler de bunu düşünerek ayrıca paketlemeye
> girişmiyorlar. Gerçi şu an paket, playground dizininde yer alıyor; ama yine
> de
> paketle uğraşan biri olduğu için ayrıca emek sarfetmek istenmiyor. Eğer
> uygulamayı yeteri kadar tanımıyorsan bu işi başkalarına bıraksan daha iyi
> olur.

Bu şimdi ne demek Fatih? Playground yahu orası! Tam tersi, uygulamayı yeteri
kadar tanımıyorsa, ama öğrenmek istiyorsa oynayacağı, saçmalayacağı,
yanlışlıklar yapacağı, geliştiricinin kum havuzu burası!

Playground'daki paketler kimsenin tekelinde değildir, isterse 10 ayrı
geliştirici aynı paketle uğraşabilir.

> Sadece bu paket değil başka paketlerde de benzer durumların yaşandığını
> görüyorum. Lütfen hakkında fazla bilgiye sahip olmadığımız yazılımları
> paketlemeye çalışmayalım.

Playground'da insanlar paketlerle oynamazsa, bilgilerini nasıl
geliştirecekler Fatih?
*

Bu arada Gökmen Görgen'e bir not:* Fatih'in söylediklerinden alınıp da
playground'daki paketlerini silmeyi, "çocukluk" olarak görüyorum.

Ali Işıngör